Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 kwietnia 2012

modne zegarki jelly

Witam was w PIĄTEK TRZYNASTEGO! Dzisiaj napiszę Wam o zegarkach JELLY.!
Parę miesięcy temu byłam ze starszym bratem i jego dziewczyną w mieście. i tak sobie pomyślałam, że kupię sobie aktualnie modne zegarki JELLY. Podeszłam do brata i powiedziałam- chodzmy kupić zegarek- a wtedy on się spytał- po co ci?- więc powiedziałam że chciałabym go mieć. Akurat zdążyliśmy, zostały jeszcze trzy: biały, fioletowy i żółty i jak zobaczył o które zegarki chodzi to sam sobie i nawet swojej dziewczynie kupił. Zapłaciliśmy razem 45 zł., bo jeden kosztuje 15zł.


Moim zdaniem te zegarki są bardzo oryginalne, ponieważ można komponować i mieszać wybrane kolory.










                                                                                                             Karina

3 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszego postu Kari.! ;D
    Super, uwielbiam te zegarki.
    do czytelników;
    Ja mam nietypowy, ponieważ mój ma guziczek, który po naciśnięciu powoduje świecenie się zegarka! CHAD!

    Bay.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taki biały i mimo swojej ceny jest ze mną już ponad pół roku. ^ ^

    Obserwujemy? :>

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarki są świetnym dodatkiem do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń